you can have results or excuses, not both

Publiserat 2016-03-12 20:45:38 i Mat, Randoms,

I'm cutting. Punkt. Det var the company line när jag kom hem till svenneland den här gången. Jag löser det/förväntar mig inga extra ansträngningar från någon annans sida men jag vill inte att det ifrågasätts. Detta var jag tydlig med innan jag drog hit och för att jag var det så har det gått helt smärtfritt. Sure mamma tycker att min frukost (1,5 dl havregryn och 2 ägg) ser himla sorglig ut men det har inte hörts några protester och då är vi alla vänner. 

Inga ursäkter. Vill man lösa grejer kan man. Det är min attityd den här gången och när man väl bestämt sig för det, att den här gången är det nolltolerans för skit, så är det faktiskt inte så svårt. Vill man så kan man. Make it work and so on. As an example, this was my dinner tonight:


I dare you to say that that doesn't look delicious. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen