Waiting game

Publiserat 2016-03-10 16:57:52 i Randoms,

So I'm at Oslo S. Mitt tåg går om cirka en timme. Oh joy oh rapture. Sure jag har datorn med mig så helt åt helvete är det väl kanske inte men det är inte direkt skoj heller. Normalt ("normalt", drar ju inte direkt till svenneland så ofta) äter jag något men jag har inte särskilt många kalorier kvar and I'd like to have dinner so that's not an option. And so here I sit. 

Men men. Det går väl säkert bra. Har ju en långhelg framför mig så det är i vart fall fint (jävla glad att jag slipper jobba imorgon faktiskt). Yeah...anyways. Hade väl egentligen inte särskilt mycket att säga. Skulle mest titta in och...well bitcha lite antar jag. Vi höres när jag har något bättre att komma med. Emma Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen