tip of the day

Publiserat 2016-03-24 17:31:31 i Randoms,

So we all know I'm crazy right. Och för att jag är crazy så pallar jag inte att sitta framför tvn/i soffan utan att göra något annat samtidigt som jag ser på en serie eller film. Blir sjukt rastlös. Måste pilla med telefonen eller iPaden eller...ja ni fattar (har inte kommit mig igenom ett enda avsnitt av Midsumer murders utan att tappa bort mig på jävla länge liksom). Ett eller annat liksom. I'm the worlds worst relaxer. Not chill enough. Låt oss sammanfatta det så. 

Anyways, here's he tip: Målarbok för vuxna. Har lurat på att köpa en själv ett tag men eftersom Trude är världens gulligaste och kommer ihåg allt struntjag  berättar för henne om dagarna så fick jag en av henne i födelsedagspresent. And I love it. Bästa grejen ever. Ni borde köpa en. Det var tipset. Emma Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen