the babies are growing up

Publiserat 2016-03-11 21:37:31 i Randoms,

Idag blev hon 25, min älskade lillasyster Sarah, och det är klart att hon ska få ett blogginlägg. Jag vet inte riktigt hur sjutton hon blev så vuxen, speciellt inte när jag känner mig som typ 19, men här är vi. Tror och hoppas att hon har haft en himla fin dag, det är hon värd. Det är få kag har bråkat med som jag bråkat med Sarah men det betyder inte att jag inte är så fruktansvärd glad att ha henne som syster (bägge mina systrar är fan världen bästa, jag har haft tur där asså). 

25 är en bra ålder, mitt tjugofemte år var ett bra ett och jag hoppas att Sarahs blir ännu bättre. I love you baby. 💜




Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen