talent: Spending money like it grows on trees

Publiserat 2016-03-12 17:45:40 i Randoms,

Idag har original-familjen, aka jag, mamma och pappa, vart på tur till Ullared. Å det var kos det vill jag lova. Jag fick födelsedags-pengar av mor/far föräldrar igår (yes jag får fortfarande det), de är borta nu. Worth it. Festligt värre. Lite såhär ser det ut, för er som inte har varit där/sett programmet på tv:



Kassorna dårå. Jag fick liksom inte tagit några kort inne i butiken, då var jag ju upptagen med att handla och grejer. 


Såhär happy var jag i vart fall. 


Detta köpte jag. Allt möjligt bra, orkar inte ens räkna upp allt men nöjd är jag i alla fall. Framför allt väldigt nöjd med min luddiga luvtröja och mina nya knivar. 

Kommentarer

Posted by: madabouttea.se

Published 2016-03-12 17:51:14

Älskar att shoppa!

Svar: Det är amazing!
nilsen

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen