"Sure you can lift that" - PWO

Publiserat 2016-03-17 18:29:51 i Randoms, Träning,

Shoulders and triceps today. Möjligen kan det ha blivit liiiite snedprioriterat, typ 1 h på axlar/skuldrer och typ en halvtimma på triceps, men till mitt försvar så vill jag säga att triceps faktiskt är mer utvecklade och således inte "behöver" lika mycket jobb. Eh...eller något i den stilen. Nice var det hur som helst. Tränade alene idag eftersom my partner in crime ville gå senare och det har inte jag tid med pga cheerleading, och jorå det går helt fint det med. Kan jag välja vill jag alltid ha sällskap, det gäller allt i livet, men jag är också fullt kapabel att göra saker på egen hand. So yeah. Bra pass. 

Vet inte om det är önsketänkande eller inte men jag tycker mig kunna se mer konturer på armarna än före deffen började, så det är också jävla nice (och leder kanske till att kan spendera alla mikropauser med att se mig i spegeln #noshame). Dagens plus. Hade önskat att någon annan kunde se det också (jag behöver det inte men fan det är nice att höra asså), men man kan inte få allt. It's still all good. Ja och det var det. Nu ska jag dra på cheer. Vi höres loves. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen