Some people go their whole life without understanding the feeling

Publiserat 2016-03-20 16:57:44 i Randoms, Träning,

Post legday. I'm a little dead. Men det är så det ska vara da, no pain no gain och så vidare och så vidare ni kan det här nu. Jag gillar att träna ben, det vet ni också, för att se allt har varit relativt starka dig vem gillar inte att göra saker de är bra på. Sedan är legday döden in a workout för fy i helvete vad jobbigt det är, men det är också en del i vad som gör det så nice. Det går inte att förklara för non-lifters varför det är så härligt och behöver inte förklaras för er andra. Ni som inte fattat får bara ta mitt ord för det. It's the feeling of living. 

Ja och nu ska jag inte göra mycket mer idag. Har förtjänat några vuxenpoäng och redan lagat matlådor så det är gjort och det var egentligen det enda jag hade på agendan idag förutom träning. Så ja. Det var väl det. I might take a nap. Vi får se. Hur som helst. I'm done yapping now. Talk to you later. 
I'm just gonna lay here dying for a little while okay. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen