So far so good

Publiserat 2016-03-19 14:04:56 i Randoms, Träning,

And again. 21:e mars förra året vs idag. Look at that pathetic attempt at flexing. Men det var i början på den här resan så jag antar att det är okej. (Minns egentligen inte helt när jag började träna seriöst men det kan inte vara mer än ett år sedan.) Mycket har hänt sedan dess, det vet väl egentligen alla vid det här laget men jag kan ändå inte låta bli att fortsätta lägga upp progress-pictures. 

Dagens bild är post cardio, post frukost, och det är jag fan jävla nöjd med. Deffen går helt klart åt rätt håll. Två månader kvar, det kommer att bli bra det här. Sådana här morgonar, feeling lean and looking strong, är alla tråkiga luncher (loads of chicken and potatoes guys) 100% värt det. 

Skall tilläggas dock, i ärlighetens namn, att jag flexar allt jag kan i det ögonblick jag tar bilden. Riktigt sådär ser jag inte ut, och även om jag tycker att det känns lite självgott att säga det (som om jag ser bra ut liksom) så tycker jag att det ska påpekas. För sociala medier är inte verkligheten och ja, det är fan viktigt att tänka på. Det var det. Emma Sofia out. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen