run in the morning before your body can figure out wtf you're doing

Publiserat 2016-03-25 10:45:15 i Randoms, Träning,

Not gonna lie fasted cardio was heavy as fuck today. Jag är inte helt säker på varför men det var slitsamt från minut...kanske inte ett men typ fem i alla fall. Inte roligt över huvud taget faktiskt. (Mycket mycket jobbigare än klocka sex på morgonen, totalt ologiskt.) Men det blev gjort och det är huvudsaken. Jag har sagt det förr men säger det igen; jag kommer aldrig att göra cardio för att jag gillar det, it's purely a necessity. Some things you do cause they help you get where you wanna go, that's the nature of the game. 

Jaaa, det var väl det. As per now så har jag ätit frukost och koser meg veldig med lin husgäst Tifa (Yvonne och Tottos hund) som ska vara här över påsk. Något mer har jag nog inte att säga kust nu. Vi höres loves. Emma Sofia out. 


The no makeup face did not want to cooperate today 😁

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen