Push it

Publiserat 2016-03-14 19:10:06 i Randoms, Träning,

I'm finally, after like...well more than a year, learning to love chest day. Jag har alltid haft svårt att få ordentlig kontakt med mina bröstmuskler, vilket har gjort det svårt att känna om jag jag gjort helt riktigt, men nu mina vänner, nu börjar jag fanimej få till det. Dagens pass var riktigt nice, jag kommer äntligen någon vart och det är jävla nice. Alla dagar kan inte vara ens favoritdagar, bröst blir det aldrig, men det var ett solitt, bra pass där jag verkligen kände hur bröstmusklerna fick jobba (och gymmet är ju i allmänhet min absoluta favoritplats so..). I'll take that alla dagar i veckan. 

Sen ser man ju inte direkt mycket utveckling där när man har actual tits i vägen heller, det ska jag inte sticka under stol med att jag ogillar. De flesta andra muskler kan jag se växa och börja synas (även om det går å så långsamt), det kommer ju knappast ske med bröstmusklerna på samma sätt. Men men, allt för symmetrin. Nu ska jag käka middag. Here's a pic of my not yet abs and...well my tits. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen