preparation is key

Publiserat 2016-03-29 20:55:55 i Randoms, Träning,

Jag är inte världens sämsta morgonmänniska, det ska jag inte påstå, men jag är då fan inte världens bästa heller. Klarar i vart fall inte av att stressa fuck-off-o'clock, då går det helt åt skogen med minsta lilla detalj som är utöver det vanliga. Helst av allt vill jag att alla morgonar, jobbmorgonar that is, ska se exakt likadana ut.

So, my loves, I prep. Every evening like for a military operation. Allt som över huvud taget kan göras i förväg görs i förväg. Gymväskan är packad, inklusive PWO, protein och bcaa, kaffebryggaren är färdig och bara att sätta i väggen, ägg är kokat, havregryn (+kanel och stevia) är i en skål redo att hälla vatten på och den proteinshake som skal drickas på morgonen är förberedd. Allt är klart. 

Preparation is key. Kanske inte för alla, vissa människor är extremt effektiva före solen går upp, men för mig. Hela dagen egentligen inte bara på morgonen (jag antar att det är något av en kontrollgrej), men framför allt då. Jag älskar rutiner de gör mig så mycket gott, och det är btw också ett tips om det är någon av er som jag svårt att få styr på sina matvanor, för är frukosten redan där är DDT jävla svårt att inte äta den.

Ja och det var det about my mornings. Det allra viktigaste är kaffet om vi ska vara hundra procent ärliga mot varandra.



Kommentarer

Posted by: Lina

Published 2016-03-29 21:46:41

Kan du inte göra ett inlägg om vad du äter och på vilka tider nu när du dietar? Hade varit intressant att läsa!

Svar: Det kan jag absolut :)) Coming up!
nilsen

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen