Post legday aka "thank god I'm alive"

Publiserat 2016-03-07 18:20:57 i Randoms, Träning,

Evening darlings. Hur har ni det denna "fake it til you make it" dag av veckan? Jag har det helt fint. Arbetsdagen var såååå lång, och inte fasen var det direkt mycket att göra heller vilket gjorde undertecknad mer än en aning sömnig, men träningen var fin den. Eller ja fin och fin, det var ett jävla bra pass så kan vi säga (fint är väl fel ord kanske). (Träningen är ju å andra sidan fett nice sånn 99,99% av tiden så...)

Legs and cardio var det. (As revealed by the headline.) Holy moly. Jag gillar att träna ben men det är så painful. Shit asså. Är glad att jag lever. Typ. Vi ökade cardion idag också och jorå det gör nytta så av den anledningen är det väl bra. Kommer inte helt över hur långtråkigt jag tycker att det är dock så needless to say I was very happy when we got to the actual lifting part. Exhausting as it might be. Love the burn you know. Yup. And now dinner. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen