No excuses

Publiserat 2016-03-10 09:59:47 i Randoms, Träning,

No time to work out after work today cause I'm going to fosterlandet, så jag drog innan jobbet istället. No excuses. If you want something you find solutions. Började senare idag pga att jag ska dra rakt från jobbet till Oslo för att ta tåget och blev hämtad av världens bästa Trude vilket gjorde det hela möjligt. Mellan sånn kvart i sju och åtta är det amazingly lite människor på Fresh asså, så himla fint (ingen jag kände igen dock vilket det alltid är annars så det var lite märkligt). Fasted styrketräning är jobbigt det ska erkännas men ack så nice allikevel. 

Biceps/triceps vart det idag. Det är flera timmar sedan nu men jag är forfarande sliten. Så skön känsla. Jävla mycket energi känner jag att jag har också (förutom i armarna da, eh). Jag är inte en morgon-människa men det var ett sjukt bra beslut att gymma på morgonen (shoutout till Tim dom påpekade att det faktiskt är en möjlighet). Känner mig så positivt inställd till resten av dagen nu liksom, himla gött måste jag säga. Ja, and now work. 

Kommentarer

Posted by: madabouttea.se

Published 2016-03-12 17:51:47

Duktigt du är :)

Svar: Tack! :))
nilsen

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen