make it right

Publiserat 2016-03-16 10:38:33 i Randoms,

So I've been skimping on the cardio so far during the cut. Har inte alls gjort så mycket som jag borde ha gjort. In all fairness så har det vart en jävla massa is ute och klumpiga människor + jogging + is är inte en bra kombo, men ändå. Ursäkter. Jag borde ha fått till mer det borde jag verkligen ha gjort för det är i cardio den stora skillnaden i fettförbränning ligger (och det är ju liksom den jag är ute efter här/det som är hela poängen).

Anyways. No use crying over spilled milk and all that. I'm fixing it. Starting now. Punkt. Så ja, idag var jag ute och joggade innan jobbet och vet ni vad det var faktiskt inte så illa en gång. Jag menar sure det var bara typ tre kilometer men still många bäckar små. Detta borde jag kunna få till tisdag-torsdag när jag jobbar till fyra (waiting for the bff to get off work u know) och då kan börja lite senare. Bra plan. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen