Home

Publiserat 2016-03-13 19:42:28 i Randoms,

I'm back bitches. Or, well, I've been back sedan halv tre, men man hade ju grejer att göra va so here I am. Ligger i soffan och ser på tv, same old same old. Fin avslutning på en fin helg. Det var fint att vara i Trollywood men det är fint att vara hemma också. Jag älskar att vara hemma det är faktiskt mitt favoritställe. 

Jaaa, och vad har jag gjort sedan jag kom hem da? Först tränade jag och Tim, det var förstås jävla nice som alltid (I've missed both my training partner and my gym), sedan, efter att vi var tvungna att gå hem när min nedrans telefon laddade ur en sekund innan bussen kom, packade jag upp alla mina grejer. Och året lunch/middag. Och duschade. Och lagade matlådor. Och nu är vi här. 

Ungefär så är det. Halv-peppad på att jobba imorgon men det måste man ju så ja, det blir säkert bra. Hur som helst har jag inget mer att jiddra om nu. Vi höres my loves. 


Add me på snap da, @sofianilsen89. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen