I'm having a good day, so I'm just going with it

Publiserat 2016-03-23 12:06:11 i Randoms,

Siste dagen før påskeferie da. Det är inte en superstressig dag det ska jag inte påstå. Väldigt få människor på kontoret, allt som måste lösas innan ledigheten är löst och arbetsdag till halv två för undertecknad. Ja och så jag vi haft påsklunch vilket inte var fel alls det heller. Ikke dårlig. Dagen innan ferie är alltid antingen sjukt busy eller kolugn. Idag är det kolugn som gäller och jag klagar faktiskt inte alls (för en gång skull).

Ja och det var väl det. I'm having a very good day over all. Det kan vi sammanfatta det hela med. Solen skiner och snart är jag färdig och kan dra och träna och ja...ni fattar. It's a good life Charlie Brown. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen