if it was easy everyone would do it

Publiserat 2016-03-27 17:01:22 i Randoms, Träning,

I'm dead. Vet inte helt varför 40 min intervaller kändes som en god idé dagen efter (yes jag drack igår, nej jag för egentligen inte lov att göra det just nu), men det var vad jag valde. Kanske för att cardio hur som helst inte är något roligt så hur mycket värre kan det bli. Eller för att jag, trots att jag inte är något särskilt bakfull, i vanlig ordning känner av the morning after ångesten, och löpning är ett effektivt sätt att döda alla andra tankar än keep breathing, that's the key, breath. Probably mostly the second one. 

Anyway. Det är gjort nurå och det är i vart fall nice. Skulle egentligen haft ben idag men det är en av mina favoritdagar så det vill jag ha en dag när jag har bra med energi. Typ imorgon. Orkar knappt tänka på det just nu to be honest, längtar mest hem till min varma lägenhet och min soffa (är på bussen da). Uff. Detta var inte ett av mina favoritpass. Men jag är glad att jag fick till det. Man måste ju offra lite om man vill komma någon vart här i livet va. 


I was definitely not this happy on the inside..

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen