I feel personally victimized by pants

Publiserat 2016-03-29 19:20:42 i Jobb, Randoms, Träning,

Nackdel med att det var dags att jobba igen (förutom att vara tvungen att få upp fuck-it-o'clock alltså): One has to wear pants. Eller ja asså man kunde ju tekniskt sett ha haft klänning eller kjol också men det är inte direkt det jag menar. Något måste man ha och efter att ha gått runt pantsless praktiskt taget hela påsken (med undantag för träning) så var det jävla constricting. Att mina jeans också passar sådär (helt fint över lår och rumpa, fett stora i midjan) gör ju heller inte saken mer bekväm. Värderar helt seriöst att ta mjukisbyxor imorgon. Vi får se. (Det är ju så comfy.)

Bortsett från det var det väl en helt grei dag. Fett sleepy där en stund men det är väl ingen direkt nyhet. Efter lite hjälp (/PWO) så gick gymmet i vart fall fint. Deadlift day idag och jorå styrkan är fortfarande där. Kanske inte på max men helt decent och det tar jag. Yup. Och nu måste jag fokusera på middag innan jag svälter ihjäl. Vi höres darlings. 

Much better. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen