hit the ground running

Publiserat 2016-03-21 10:38:10 i Randoms, Träning,

Idag är första dagen på månad två av cutting/deff. Det går fint, I'm hungry almost all the time but I'm hanging in there. Och jodå jag ser, och känner, skillnad (har gått ned cirka fyra kilo), men inte så mycket som jag kanske ha skulle önskat. Antagligen för att jag har fuskat mer cardion. Förhoppningsvis. Vi säger att det är det som är anledningen i alla fall. 

Så det ska det bli ordning på. Nu. Förra veckan var bra på cardio fronten och för att starta månad två riktigt så var jag och my very sleepdeprived ass ute och joggade innan jobb idag. Inte särskilt kul men så jävla nice att ha gjort det ska erkännas. Japp. Och nu ska jag fortsätta jobba och fokusera på att inte svälta ihjäl under den dryga halvtimme som är kvar innan jag tänkte äta lunch. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen