get it done

Publiserat 2016-03-19 11:28:13 i Randoms, Träning,

Hallo darlings. I was gonna say good morning but it's hardly morning anymore is it. I vart fall inte för mig, jag vaknade strax innan nio så...you know det har liksom hunnit bli förmiddag. Hur som helst, det är inte viktigt. Jag har varit redig idag och varit ute och joggat innan frukost. Fan asså det var rätt mycket jobbigare klockan nio än det var klockan sex (vilket väl kanske är logiskt det är ju tre timmar längre sedan jag åt middag), men det blev gjort och det är huvudsaken. It's not like I'm doing cardio for the love of it. 

Jaaa, och det var väl egentligen det. Ska gymma senare och ikväll har jag storslagna planer på att ha mitt första riktiga cheatmeal sedan dieten började (längtar, har dock inte bestämt mig för vad jag ska äta än), och det var det. Mhm. Vi höres my darlings. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen