Focus

Publiserat 2016-03-28 14:33:12 i Mat, Randoms,

G'day mates. What's up? Jag sitter i soffan och ser på How I Met Your Mother (pantsless ofc). Det är egentligen det som sker just nu. Min lilla husgäst blev hämtad för några timmar sedan (hon var väldig glad att se sina föräldrar), jag har lagat lite matlådor (sötpotatis och kyckling) och ätit lunch (see pic).

Legday idag btw. I'm excited. Det är ett helvete men det är ett nice helvete, if that makes sense (?)...probably only to other lifters. Hur som helst. Det är det som återstår av mina planer för denna måndag som känns som en söndag. Ja och så middag förstås men det kan väl egentligen inte kallas för en plan. Jupp. Emma Sofia out. 


Protein pannkakor från Proteinfabrikken. 
Macros/serving: 
241 kcal; 20 P, 34 C, 3 F

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen