Do it cause it makes you smile

Publiserat 2016-03-05 19:05:22 i Hår/Kläder osv..., Randoms,

Så jag har rosa hår nu och det är completely awesome. Jag gick in till frisören med jag ska göra något nytt in mind (ja för man blir van vid lila också vetni) och my lovely frisör Sindre hade i vanlig ordning fina idéer. So pink. Älskar älskar älskar det. (FYI det är ännu mer rosa i verkligheten och det enda som händer när färgen sakta går ur är att det blir pastellfärgat vilket är sort of amazing det med.)

Poängen är att nej, det är väl inte direkt "vuxet" att ha rosa hår, but who gives a flying fuck. Färgglatt hår gör mig glad, det livar upp hela tillvaron liksom, och i lilla världsdelen lagom är det fanimej välbehövligt då och då. Vem vill vara som alla liksom? Not me. (Not that I ever cold, crazy and all, but still.) Screw what people think, do whatever makes you happy. (The people that count will be happy because you are.)



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen