Cutting/Deff: An update

Publiserat 2016-03-06 12:33:38 i Randoms, Träning,

Cutting has been going on for...well en stund nu. Inte jävla länge direkt men tillräckligt för att jag skall kunna ge er en statusuppdatering. We hit a minor snag när det visade sig att vi visst ätit lite för mycket kolhydrater, men yours truly halverade dem (pretty much) utan några större svårigheter so we're all good. Jag har gjort low carb förr liksom det är ingen större stress för mig. Sure man blir lite hungrig men det är under en begränsad period detta skal göras så det kan jag leva med. 

Över lag måste jag säga att det går jävla bra. Maten är inte liks kul det är den inte och det tycker jag vi ska vara ärliga med men det är okej. Jag mår jävla bra, my body looks awesome och jag tycker mig redan se minimala resultat. Det är så värt det för mig, 100%. Ingen pizza i världen kan ersätta känslan av att se på sin egen kropp och le, varje dag. För mig är det ingen svårt val. Mitt humör kanske påverkas lite dock, I tend to get a bit more sensitive when hungry, men det kan jag ta. It's not my first rodeo. 

Yeah. Det var väl det. Nästa vecka ska vi öka cardion, det blir tråkigt men nyttigt. Så ligger det till. Nu ska jag...vette fasen egentligen. Är dock färdig med att babbla om detta. Vi hörs senare darling. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen