18-03-2016

Publiserat 2016-03-18 17:48:00 i Randoms, Träning,

Afternoon loves. How are we? Jag har det jävla bra faktiskt. Post bröst/bicep workout, post middag, pre dusch. Ligger i soffan och ser på How I Met Your Mother. Lung och fin fredag, vilket det änna är för det mesta nu för tiden, men jag klagar inte. Helt ärligt så har jag ingenting emot att spendera helgen hemma med mig själv som en pensionär, det är kind of awesome faktiskt. 

Jaaa, och det är väl det. Har väl egentligen inte så mycket mer att säga. Det har varit en helt fin arbetsvecka antar jag, jävla nice med helg (och att det bara är tre jobbdagar nästa vecka är inte illa det heller). That's that. Emma Sofia out.



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen