I never thought I'd see the day 2.0

Publiserat 2016-01-31 19:42:20 i Randoms,

Idag prövade jag min cheerleading outfit och jo, jag får väl erkänna att jag var lite exalterad. I allmänhet känner jag mig oftast jävligt osmidig och hyfsat manlig på cheer-practice men det var rätt skoj att få på sig den där dräkten asså. Kände mig kanske lite lite som "riktig" en cheerleader i den. For whatever that is worth. 

Ja. Helt ok träning hadde vi också, det är rätt skoj ändå om jag låter bli att tänka på att jag gör bort mig en aning under gymnastikdelen av det hela. Jag är glad att jag gick med på det här, det måste jag ändå säga (cred till Ine som övertalade mig).

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen