yeah no I'm not ready

Publiserat 2016-02-29 16:01:53 i Randoms,

Jag var inte helt säker på om inte sex dagar ledigt skulle vara för mycket för mig (jag tenderar att bli uttråkad vetni och det var jävla längesedan jag haft så mycket fritid). As it turns out it doesn't feel enough. Sista dagen på min mini vacation och nej, jag är inte superpeppad på att jobba imorgon det kan jag inte påstå. Det går säkert fint när jag kommer dit men näe, I don't feel it right now. Getting up early, doing adulty shit and all that. Nope. 

Jag har kost mig så. Tränat massor (Tim har ju haft vinterferie han också liksom, amazing stuff) och gått runt hemma utan byxor resten av tiden. Good times. And now they are over. Luckily it's a four day week och snart påsk. It'll be fine. Emma Sofia out. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen