Yeah no don't put me down for walking

Publiserat 2016-02-23 19:46:47 i Randoms, Träning,

Legday killed me. Bye. I'm dead. You can all come to my funeral. Har seriöst aldrig gjort något så jobbigt i hela mitt snart 27-åriga liv. Tim sa för ett tag sedan att nästa gång vi tränar ben ska vi göra det ordentligt och ta mej fan om vi inte gjorde just det. Holy fucking shit alltså. You have to suffer to grow and suffer we did that's one thing that's for sure. Drop-sets är satans påfund det är ett som är säkert. PAIN. 

Det skall sägas dock att jag gillar det. Nej, jag älskar det. Du ska känna att du lever och i den där sekunden när du inte tror att du har något kvar då känner du fanimej att du lever. Ganska amazing känsla faktisk tycker nästan lite synd om alla som inte känt den. Men det behöver vi inte snacka om nu det är ett helt annat ämne. Vi behöver egentligen inte prata så mycket mer över huvud taget. Jag ska se på Say yes to the dress. Emma Sofia out. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen