what the actual f*ck

Publiserat 2016-02-21 08:10:00 i Randoms,

Imorgon ska jag sova länge, till sånn tio/elva i vart fall. Så tänkte jag igår kväll/natt när jag somnade. Jo tjenare det gick ju bra med det. När klockan var cirka kvart över sju slog undertecknad upp ögonne, långt ifrån pigg men jävla vaken. And I had to pee. So I got up. Och när jag en gång har gått upp, ja då är jag uppe (om det inte är mitt i natte möjligen, då kan jag väl somna om). Så ja...getting up with the sun it was.
 
Fun times. Antar att det är lite bra dock för då kanske jag kan sova ikväll (är ju ellers si och så med det söndag natt som vi alla vet) men still. Vem i helvete vaknar kvart över sju en söndag? Crazy people. ...Yeah so maybe it's not that strange after all. Me being crazy and all. BUt anyway, nu ska jag väl äta frukost da. Since I'm up and shit. Vi hörs senare loves.
 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen