this is my commitment

Publiserat 2016-02-11 19:43:11 i Randoms, Träning,

To build proper muscle you bulk, and then you cut. This is what I signed up for. Det är den här resan jag påbörjat, som jag kommit att älska så mycket (det har ni inte missat antar jag :P), och det dags att inse att detta är nästa steg. För att få muskler behöver jag mer kalorier (bra kalorier), annars kommer jag att stå stilla där jag är. And I'm not in it to stand still I'm in it to grow. Jag är lite nervös om sanningen ska fram, för jodå for all my good talk så hyser jag en jävla skräck för att bli tjock. Cause I've been there and I hated myself. Men okej nu ska vi inte prata om det cause U all know about that already. 

Vad jag skulle säga var att THIS is my commitment. Jag ska göra det här och jag ska göra det ordentligt, utan att bitcha om att jag blir tjock, går jag upp några kilon so will be it cause I'm going to get stronger. Jag ska se ordentligt på hur mycket jag äter av olika grejer (ökar nog egentligen inte mängden mat/kalorierna från idag men ska vara mer noga med vad det är jag äter). And then I'm gonna cut when spring comes och då jävlar loves då ska jag se awesome ut. Jag ska ta kontrollen över mitt eget tankesätt, se på vad min kropp kan göra och hur mycket mer den klarar. Det lovar jag, 11/2-2016. Hold me to it. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen