There are only two options: Make progress or make excuses

Publiserat 2016-02-13 14:26:30 i Randoms, Träning,

Hallu loves. Watcha doin? I'm deep in my post lunch coma, proteinpannkakor om någon undrade (från Proteinfabrikken, rekommenderas btw, himla goda), och ligger således i soffan och ser på Scrubs. Borde käka något mer för det var inte många kcal i de där pannkakorna alltså, men kan inte helt komma på vad så jag tar det lite senare. Får väl snacksa på något före middag för att jämna ut I suppose. 

Anyways. Ben på gymmet idag. Och lite rumpa för jag har inte en hel dag för det så ja, det får vara med på legday. Min partner in crime är inget stort fan av legday men jag tycker att det är helt greit. Inte min favorit längre, armar och helkropp har gått om för längesedan, men helt greit. I have good strong legs u know så det är tacksamt att träna del antar jag. Folktomt och fint var det på gymmet också. Good times. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen