push yourself, because no one is going to do it for you

Publiserat 2016-02-03 20:15:01 i Randoms, Träning,

Shoulder day today och joda, om jag anstränger mig (och flexar) så kan jag se en muskel där. Det tar sig. Sakta men säkert. A little more gains (or a lot) and a little less fat and we're really talking. (And by that I mean that I'm going to have muscle that show even when I'm not flexing.) Det gick bra idag det tycker jag, även om det hade varit att föredra om det inte hade varit så jävla. mycket. folk. Stoppar upp hela passet när man måste vänta på maskiner/vikter/bänkar osv, fett irriterande (att varken jag eller Tim är direkt tålmodiga när det kommer till väntande hjälper knappast heller).

Yep. Och, nu ligger jag i soffan och djupandas eftersom jag åt såååå mycket middag (tuna-wraps med avokado och ägg) och typ dör lite. Mitt liv är en ständig cykel av "jag dör av hunger" vs "jag dör av mätthet" nu för tiden. Must eat for gains you know. Ja, och det var väl det. Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen