Pain is temporary, pride is forever

Publiserat 2016-02-08 19:33:12 i Randoms, Träning,

Evening darlings. How's stuff? Hos mig är det jävla fint i alla fall. Jag har duschat, ätit (köttfärs, bacon, lök och svamp med fullkornspasta - det var awesome) och...ja det var väl det. Same old. Inte något fel med det, rätt sweet en måndag faktiskt. Man är ju trött va, it being första dagen på arbetsveckan och allt sånt. (Man är egentligen mer eller mindre trött för det mesta men det är en annan diskussion.)

Anyways. Vi tränade armar idag (aka biceps/triceps). Arm-dag är en bra dag. Hade varit bättre om det inte hade varit åtta miljoner småbarn på Fresh men man kan ju tydligen inte få allt och det var ett jävla bra pass ändå. Känner det forfarande i biceps. Det är så det ska vara. Lift until it hurts and then a little bit more liksom. Such a good feeling. Har en by PWO som är sjukt bra, Core Intensity från Proteinfabrikken (ja jag otrogen mot gymgrossisten), så om ni behöver en sådan så är det lätt ett tips. 

Ja och det var väl det. Nu ska jag se på Storage hunters och försöka att inte somna i soffan. Här är en bild på mig när jag försöker flexa triceps. Det går halvbra. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen