now that was a surprise

Publiserat 2016-02-13 09:50:47 i Randoms, Träning,

Så tydligen ska jag äta runt 2500 kcal/dag, baserat på vikt och aktivitetsnivå. Jag var helt säkert på att jag gjorde det. Åtmistone. Jag är jävla fokuserad på mat liksom så det känns som jag lätt borde få i mig så mycket. As it turms out I do not. As it turns out så äter jag runt 2000. Give or take a little depending on the day. Det var inte direkt en glad överraskning, cause if I'm gonna bulk I'm gonna do it right. Skulle fan ha sjekkat det här ungefär hundra år tidigare. Bad move Emma Sofia bad move.
 
Oh yeah cause imma count calories now. Inte ned på millimeternivå, men tillräckligt för att få kontroll på att jag får i mig det jag ska ha. Har alltid varit lite tveksam till att sätta siffror på min mat but as I said in my previous post this is what I am signing up for. I can't cut if I don't know how much I had to begin with. Så ja, det är där vi är med den planen. Must eat for gains and must do it properly cause Tim says we're gonna cut when he takes 200 kg in deadlifts och det är inte så långt dit asså (yes we're doing this together, or I should say I'm doing it with him). Focusing, starting today.
 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen