No I can't motivate you

Publiserat 2016-02-09 20:07:23 i Randoms, Träning,

Folk frågar titt som tätt vad jag får motivation från, vad alla som tränar mycket får sin motivation från. Många ber andra om den. Jag är med i en tränings-grupp på Facebook och det poppar ganska ofta upp inlägg där folk ber andra i gruppen att motivera dem. Pusha mig, få mig att gå till gymmet fast jag inte har någon lust osv. Få mig att ta tag i mig själv liksom. Gör det åt mig. Newsflash I can't do it for you. 

Jag menar det är klart att har har folk som motiverar mig. Tim typ. Jag försöker inte säga att det inte har en betydelse, jag hade inte kommit dig jag är idag utan honom (credit where credit is due), men all push i världen är inte värd något om du inte vill det själv. Har du viljan är det amazing med någon som tror på dig och utmanar dig att prova nys grejer, har du det inte är det dömt att misslyckas i det långa loppet. 

Blev en gång frågad vad som är skillnaden mellan min träning nu och för några år sedan och förutom att jag hittat det jag verkligen älskar så är det nog där vi hittar det som verkligen betyder något. Viljan kommer inifrån, från en passion och en vilja att göra det här som inte har något med någon annan att göra. It's for me. 

Så nej sorry jag kan inte motivera dig för det spelar ingen roll vad jag säger om du inte kan ta till dig det. 


Cause I look cute and semi-related to the post (I mean it's a fitness pic).

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen