"must eat for gains" an update

Publiserat 2016-02-15 19:45:33 i Mat, Randoms, Träning,

Så jag har aldrig riktigt fattat hur folk kan gnälla om att de inte får i sig alla kalorier de ska ha. I get it now. Att äta 2500 kalorier är fan den största utmaningen på länge det erkänner jag villigt. Ja för jag menar jag vill gärna ha i mig 2500 kcal bra mat också vetni. Hade ju inte varit ett problem om jag bara kunde ja smällt i mig en Ben&Jerrys varje dag liksom men nej, that is not how I want to do it. Så det är ett jädra massa ätande istället. Och det är inte alls sådär amazing som jag nog hade trott för några år sedan. 

Men det är värt det. I'm willingly, eagerly, doing this because in the end it'll be worth it. För att mina baby muscles ska växa. Men jo jag längtar faktiskt lite till the cutting period jag tror att jag kommer att trivas bättre med det. Believe it or not. Jag är hellre lite hungrig än alldeles för mätt alla dagar i veckan. Men ja, for now sätter jag det åt sidan because to get what you never had you've gotta do what you never did. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen