January was practice, now it's fucking game time

Publiserat 2016-02-01 08:56:33 i Randoms, Träning,

Förste februari da. Känns bra att januari är över det måste jag erkänna. Det var en märklig månad, jävla upp och ned till och med för att vara mig (and that's saying something), och även om jag tar det över att alltid vara på samma humör alla dagar i veckan så vart det faktiskt lite mycket. Men nu skulle jag inte klaga det var inte det som var tanken med er här inlägget. (Faktum är att jag sent om sider insett att jag nog måste jobba på att klaga mindre over all, cause it's not doing me any good.)

Tanken var, tro det eller ej, något så perky som att säga att nu är det ny månad och ny jävlar (a version of new week new opportunities). Typ. Det känns lite för klämkäckt för min smak men så är det. Januari var uppvärmning, och en bra sådan, men nu börjar fanimej 2016 for real. 

Jag snackar om träning såklart (the rest is what it is u know). Har sagt det förut men det tål att sägas igen, 2016 ska bli ett amazing fucking år för träning. Det har jag bestämt och på detta området har jag all makten. It's all about how much you want it, how dedicated you are. It's a journey, en jag älskar, och detta är mitt första år som jag haft från dag ett att satsa på det. Fy fan det kommer att bli bra, och det tror jag på riktigt. För detta, detta är helt upp till mig. And I can do this shit. I want to do this shit. I love this shit. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen