it should be said that these are highlights

Publiserat 2016-02-06 11:12:34 i Randoms,

Det ska erkännas att ja, jag känner mig mer än en aning självgod som skriver det här inlägget (som om jag tycker att jag ser så jävla bra ut liksom), men eftersom jag lägger upp väldigt mycket bilder på min kropp på internet/insta så tycker jag nog att det ska sägas. Alla vet det ju såklart, vi är såpass smarta by now, men detr bör ändå påpekas att det vi ser på folks bilder inte är hela sanningen. Det ni ser på mina är då sannerligen inte det, det kan jag säga utan att skämmas ett dugg.
 
Jag tar ett ganska stort antal bilser på mig själv innan jag får till en jag tycker passar på sociala medier. Det är en noggrann process för att hitta den bild där jag ser "bäst"/den som säger det jag vill säga med den posten. Och ja, det ska också erkännas, de flesta bilder ska inte säga något mer än "look I'm hot now", för det är så ytlig jag är. Jag har aldrig haft en kropp jag velar visa upp förr, och nu när jag har det kommer jag att trycka upp den i ansiktet på alla som ser efter. Sorry not sorry.
 
Men back to my original oint. En kollega sa för några dagar sedan att jag "bidrar till kropps-pressen". Det var sjukt märkligt för mig, cause I don't think I look that good, men det är väl också därför jag skriver det här inlägget. För att om det nu var någon som inte hade fattat det så är det nog inte helt såhär jag ser ut. Eller ja det är ju det men det är i en särskild, strategiskt tagen vinkel i ljus som får mig att se extra vältränad/smal/söt/whatever ut. Det är highligts, never forget that.


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen