Am I ready? Baby I was born ready

Publiserat 2016-02-17 20:04:30 i Randoms, Träning,

So the cut starts Monday. Fyra dagar to go. I should just eat all the crap I'm not gonna be allowed when cutting men helt ärligt så känner jag inte för det. Trots att jag åt "för lite" kalorier alldeles för länge (nästa gång jag bulkar ska jag hålla bättre koll och trappa upp kalorierna gradvis) så känner jag fortsatt att jag haft tillräckligt med tid att äta vad jag vill.

Jag är redo för att deffa. Så redo. Är helt ärligt så mycket hellre hungrig än alldeles för mätt, och det ska bli jävla spännande att de hur kroppen/mina muskler faktisk ser ut när fettprocenten går det. Det kommer att bli en utmaning såklart, och stor skillnad från idag, men det kommer att betala sig. I want to do this, I want to do this so bad that I can taste it. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen