if you don't get it I can't explain the feeling

Publiserat 2016-02-16 19:53:21 i Randoms, Träning,

Fuck för en bra träningsdag idag. Yours truly tog 130 kilo i deadlifts (ja det är nytt PR om ni inte visste det). I decided, I closed/wrapped my hands around the bar and I fucking did it. Slowly but surely kom den upp. Äntligen, efter lite för länge på 125 so, max så var äntligen dagen inne. Tim tog 200, jag är nästan lika glad för hans skull som jag är för min egen (nästan). Fy fasen vi var bra idag asså.

Jag kan inte förklara för er hur det här känns, vilken seger det är. Lyfter ni inte kan ni inte sätta er in i hur amazing det är när du sliter och sliter och sliter och så går det. It's the most marvelous feeling. Next week we start cutting (eller deffa som det också heter), and fuck if I don't feel like I'm going out on top. Today is a good Tuesday it really is. 



Kommentarer

Posted by: Anonym

Published 2016-02-16 21:02:08

Bra jobbat! Är med Amy in Stockholm btw. Skall snart lämna mobilen bredvid Amy och gå iväg och duscha. Var förvarnade och spela med? Jenny

Svar: Tack! Haha got it will do :P
nilsen

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen