I plan, I get there and all hell breaks loose

Publiserat 2016-02-03 16:49:23 i Randoms,

Aka planering av en arbetsdag. Men det är okej. Faktiskt. Jag trivs i kaos, der är fan så mycket bättre än att sitta på sin stol och försöka få dagen att gå. Som tur är så är den tiden förbi for now. I thrive under pressure it's when I do my best work. Imorgon är det dock kurs hela dagem så då är det kanske inte så jävla happening men jag får sovmorgon så det är ju nice och jag att jag ska vara glad att jag jobbat på en bedrift som vill satsa på sina anställda. 

Yeah och det var det om arbetsdagen. Väntar just nu på Tims tåg som kommer när som helst så att vi kan dra och träna. Det är nästan inte kallt ute ens (peppar-peppar). Good times. Vi hörs loves. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen