first and last

Publiserat 2016-02-28 18:23:53 i Randoms,

So no, jag ska inte dricka under deffen. Alls. Men igår firades Emilias 20-års dag, och det slank ned vin det ska erkännas. Inte speciellt mycket men yeah, det var fortfarande första och sist gången på denna deff som jag drack alkohol. Det förstår alldeles för mycket av mitt slit och så ska vi inte ha det. I'm going to do this 100 % you know, so no more cheating. Sure det var värt det men nu är det fokus som gäller. Jag har ett mål vetni och det kommer jag inte att uppnå om jag ger mig själv ursäkter till att bryta dieten. 

Så ja, det var väl egentligen det jag skulle ha sagt. Det har i övrigt vart en fin dag idag, team Svorsk har tränat (inte så mycket vin remember, so no hangover) och det var väl det. En dag kvar av ledigheten. Känns för lite men vad gör man liksom. Mhm. Vi hörs loves. Emma Sofia out.  


Me and Eli. The only photo I took last night. 💜

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen