February through the years

Publiserat 2016-02-11 10:34:18 i Randoms,

Jag gillar throwbacks det vet ni by now. Så för att jag inte har mycket annah att säga så tänkte jag att vi kunde se på hur jag egentligen sett ut under februari några år tillbaka. (Hint: I do this so that you'll agree that I'm prettier now ;)


2011: Jag bodde i Lund då. Gosh det känns som tusentals år sedan. Mina selfie-skills var också, som ni kan se, praktiskt taget obefintliga. 


2012: Fortfarande i Lund. Sista terminen på universitetet. Lyckligt ovetande om hur det skulle bli när jag tog examen några månader senare. 


2013: Not the best february. Visste ännu inte att jag skulle ta mitt pick och pack och flytta till Frankrike senare det året. (Detta var också den enda bilden på mig under hela månaden. Sadness asså..)


2014: Nyinflyttad i kollektivet. Jobbade på mitt första eländiga norska jobb men var nog ändå rätt nöjd. 


2015: NÖJDARE. Nyligen flyttad till Jessheim och kände mig som hemma med en gång. Ett av mina allra bästa val i livet. 


Idag. Ish. I förrgår egentligen men ja. Akkurat nå liksom. Soon to be 27 isn't a bad age it really isn't. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen