cause u need to know where u are to know where u are going

Publiserat 2016-02-25 17:46:23 i Randoms,

Jag vet att jag sa att jag inte skulle ha en i huset typ ever, men nu är det ju så va att om man vill veta om man kommer någon vart så måste man veta var man startar. Så sagt och gjort, igår knallade undertecknad in på Clas Ohlson och investerade i en våg. Ja för den de har på Fresh är jävla tveksam (skiljer flera kilo från dag till dag, känns inte så pålitligt).

And here it is. Tror inte att den hann justera sig ordentligt da för i morses visade den 68.8 men det här känns riktigare. Och eftersom femtielva olika människor inte ska stå på den varje dag så håller den sig nog bättre också. Jupp. Så det är här vi startar. (Ja och så att det inte är några missförstånd, poängen är att jag antingen ska gå upp i vikt eller stanna på samma during the cut, cause u know I'm trying to build muscle and lose fat.)



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen