Cause I did say "Whatever it takes"

Publiserat 2016-02-25 10:02:11 i Randoms, Träning,

Fasted cardio this morning. Å det var kul. Nja, det var det kanske inte, men det är nödvändigt och det ingår i hela cutting-grejen. Så det spelar egentligen inte så stor roll att jag inte gillar cardio cause I did say whatever it takes. Vissa grejer gör du för att det betalar sig i slutändan vetni. Running before breakfast is one of those things. Och jag menar illa var det inte, egentligen. Möjligen är jag lite överdrivet negativ. Möjligen. 

So yeah. Planen är att det ska joggas före frukost lördag-söndag vanliga veckor (när jag inte har ledigt I mean), och det är minimum för konditionspass/vecka. Det ska hållas, hur motigt det än känns, för som jag sa det kommer att vara värt det i slutändan. Mhm. Och det var det om cardio. Nu ska jag återgå till att ligga i soffan och se på tv. Vi hörs darlings. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen