a good diet requires planning

Publiserat 2016-02-20 17:31:25 i Mat, Randoms, Träning,

Cut starts Monday. Today was/is prep-day. Vilket basically betyder att jag har handlat mat, för you know detta är Norge och alla affärer är stängda på söndagar (never gonna get used to that one det spelar ingen roll om jag bor i Norge till jag är hundra år). Jag och min dramaten (ja jag har en sånn cause I'm an old lady at heart, it's rather awesome) knallade till Rema i snön och jag folk köpt in alla basvaror jag trenger. Tror jag. Hadde ingen lista eller något men ja det känns tillräckligt. 

Steg två är matlåde-making da. Det ska också ske idag eftersom det är cheerleading mitt på dagen imorgon och sånt. Nu ska jag ju ha ledigt större delen (onsdag-fredag+ måndag veckan efter) av nästa vecka så tekniskt sett behöver jag kanske inte laga matlådor men det känns som om jag får bättre koll på det viset so imma do it anyway. Yep. Det är planen. Nu ska jag duscha för det har jag forfarande inte gjort efter gymmet. Hörs loves. 





Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen