04-02-2016

Publiserat 2016-02-04 20:18:08 i Jobb, Randoms, Träning,

Evening loves. Hur har ni det? Jag är i matkoma. Igen. This must eat for gains shit is hard. (Mat är awesome det är inte det jag menar men fan asså jag blir så hungrig nu för tiden, och sen blir jag mätt när jag har käkat, and that's how it goes all day.) Men jag ligger i soffan och ser på På Spåret, (hyfsat) nyduschad och jävla nöjd ändå. Var mage på gymmet idag och jag kan känna det redan så det blir säkert intressant imorgon. Men det är så jag vill ha det, it's a sign of growth. 

Jaaa, ellers da? Jag har vart på kurs idag och det var faktiskt jävla nice ändå. De har jobbat på sina kurser det ska de ha. Vart uttråkad lite sådär inemellan men inte alls som jag brukar och då var vi ändå där hela dagen. Så ja...det var fint antar jag. Nu ska jag se slutet på mitt program. Vi hörs darlings. 


This pic has nothing to do with the post I just think I look good and I didn't have any other so...

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen