When u get older you get a gift, it's a rule

Publiserat 2016-04-01 17:21:56 i Randoms,

Afternoon loves. It's Friday. Finally. *Queue dramatic sigh here* Det har varit en lång, trött dag familjen. Kändes som om jag vaknade till någon gång runt...well två typ. Och så somnade jag på bussen en timme senare. Yeah. Jag känner sällan att det låga kaloriintaget påverkar min energin (mer mitt humör kanske, ehrm) men idag var jag faktiskt sliten. En bussnap senare var jag dock ikapp igen, det behövs inte så mycket. 

Eller okej jag shoppade lite också och det ger en ju en energi va. Inte till mig dock det tycker jag att vi ska påpeka. My darling babies (aka Tim och Eli) har bägge födelsedag den här helgen och när man fyller år ska man ha en present. Jag är nöjd med vad jag hittade. I think. Det är lite nervöst att köpa presenter till folk faktiskt, jag vill ju så gärna att det ska bli bra liksom. Men ja, jag tror det blir fint. That's that. Emma Sofia out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen