well that didn't go as planned

Publiserat 2016-04-16 07:44:40 i Randoms,

Ni vet när man vaknar och känner att idag, idag har jag sovit ut ordentligt, och så är klockan tio över sju? Eller nej ni vet kanske inte för det är kanske inte så många 27 years old single people som vaknar den jävla tiden på lördagar. Eller andra heller för den delen (you're not all 27 years old single people I hope, for your sake). Bright and early är fint det asså, jag gillar att vakna relativt tidigt, men detta är att ta i. Och när jag väl har vaknat så kan jag inte somna om så det är ingen idé att ni kommer med det förslaget. 

Bättre än att sova bort hela dagen ändå antar jag. Kan väl ta en nap senare om jag blir jävla trött (we all know how much I like naps). Just nu ska jag fokusera på min frukost och framför allt mitt kaffe för jag har en slight, caffeine defficiency induced headache (yeah I know). Vi hörs senare my darlings. 


Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen