this is more my speed

Publiserat 2016-04-10 19:45:44 i Randoms, Söndag, Träning,

Jag har sagt det förut och antagligen får det mig att låta som pensionär en aning i förtid, men sådana här helger gillar jag. Helger när jag kan göra saker för att jag känner för det, planer som egentligen inte är planer liksom...aka jag vet ju att jag ska träna men det är ingen fast tid och det är för att jag vill. Det enda fasta jag haft på hela helgen var cheerleading 17-19 nu på söndag eftermiddag/kväll och det är inte direkt stressande om man säger så. 

I övrigt har jag haft abs and cardio och lagat matlådor för i vart fall tre dagar och det är det. Solen har skinit och det har känts riktigt vårigt. Jag köpte en kaffe på Statoil på vägen hem från gymmet, det var nice. En bra dag med andra ord. Jag är faktiskt inte så krävande egenligen (well som vän är jag nog det cause I require a lot of attention, men annars liksom). Ish. 

Anyway. Imma make dinner now. Here's yet another pic of my ass and legs. 




Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen