sometimes life is just good for no reason at all

Publiserat 2016-04-12 19:11:12 i Randoms, Träning,

När jag drog till jobbet i morses kände jag att fan detta är en bra dag, till och med klockan sju på morgonen. Jag förväntade mig kanske inte att denna överraskande positivitet fuck-all in the morning skulle hålla i sig, den gör sällan det (det är då fanimej alltid ett eller annat), men tamejtusan om den inte gjorde det. Sure jag vart lite uttråkad där en stund men det är liksom oundvikligt när man är mig. Utöver det har denna tisdag (av alla dagar), varit en himla fin dag. 

Segrar i vardagen denna dag inkluderar inköp av nya jeans (well jeans ish ni fattar vad jag menar) som faktiskt passade både lår och midja (blir väl säkert lite stora i midjan så småningom för det verkar ju alla jeans bli men it's good for now) och ett himla bra axel/skulder pass på gymmet. Ja och så är det soligt och typ varmt ute vilket är nothing short of amazing men jag vet inte om det kan räknas som en seger egentligen. Hur som helst. En fin dag. Det var det. Emma Sofia out. 



Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen